V pořadí 3. single Vánoce

Za dva dny je prosinec...Koukám do kalendáře, mám tři týdny na to vymyslet, jak strávím letošní Vánoce. Určitě se všichni můžou přetrhnout, aby dali příležitost lidem, jako jsem já.. Je dnes fakt "snadný" najít důvod, proč se o Vánocích radovat. Každý hotel a penzion si psychologicky vypisuje "Romantické vánoční pobyty pro dva", "Wellness pobyt pro dva se štědrovečerní večeří", "Svátky v duchu romantiky" a já nevím, co ještě. Nejsem nepřející člověk....Ale....WTF?

No dobře.. Kdybych byla zadaná, tak asi stejně nikam nejedu, protože zamilovaný člověk má brýle, je očarován láskou, je naplněn...nepotřebuje pokoj Exclusive Deluxe, 5 chodové menu, ani wellness balíček s 10% slevou. Zamilovaný člověk má oči jen pro toho druhého, stočí se do klubíčka v náručí lásky, kouká na pohádky, spořádá nakoupené cukroví a je mu dobře. To my, my, o které se nikdo nestará, koho doma nikdo nevítá potřebujeme jednou za čas ten "luxus".....Luxus, že nám někdo uvaří, že se o nás někdo "aspoň na chvíli" postará, namasíruje, uvaří...povlékne postel... Někdo, kdo připraví Vánoce, svátky, kdy by nikdo neměl být sám tak, abychom  se aspoň na okamžik necítili tak sami.

Do hlavy nikomu nevtloukám, že mě to letos čeká potřetí. Kamarádi jsou zadaní a mě není 20, abych se vysokoškolsky někam vetřela. Můj problém, že mi to "vadí".... 
 
Sedím už asi popáté u netu, klikám na každé stránky, které by mi mohly nabídnout trochu příjemně strávené Vánoce. Většina hotelů si pod pojmem Vánoce představuje dobu po Štědrém dni, ale já myslím, že někomu znás asi půjde přesně o tohle...O ten prokletý 24. prosinec. Kdybych měla zalovit v paměti, tak jsem schopná si uvědomit, že 24.12. se Ježíšek opravdu nenarodil a že jsme pojem "Vánoc" převzali po pohanském svátku, který se nazýval Saturnálie. No dobře, ale i tak mě to štve!
Neoplývám velkou rodinou a navíc je u nás vánoční čas docela dost začarovaný. Jako by někdo nahoře nechtěl, abychom ho slavili. No, a tak se prostě neslaví. Mě teda nezbývá nic jiného, než si za standartní pokoj za obvyklých 500 Kč, připlatit v těchto dnech navíc 250Kč, za single pokoj doplatit 300Kč a ještě nesmím zapomenout na psa za 250Kč - to abych vyloupila banku, abych o Vánocích netrpěla a finančně nevykrvácela za to, že jsem single.. Nevim... Nebo budu pomáhat v armádě spásy...
 
Naivně jsem si myslela, že na "nás" někdo myslí.. Na samotě se dnes ale vydělává stejně, jako na čemkoliv jiném. Nedávno jsem v létě hledala jak strávit volno, kam jet...našla jsem agenturu, která se specializuje na výlety a pobyty pro sigle lidi.. No superrrrr...tady se určitě seznámím..Když jsem ale rozklikla fotky, byla bych na sigle dovolené asi za vnučku, tak zase nic :-D
Asi každej sigle člověk to přetrpí v kruhu rodiny, nebo má přátelé, kteří si s ním pojednou zalyžovat..nebo je bohatej a jede zdobit palmy modelínou...(Lucie, postrach ulice)
 
Já nemám ani jedno, takže se jdu ponořit do stránek a listovat něco, kde neumřu romantikou...:-D